זירוז - דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מבחינת הריון הכל תקין. אבל בגלל ריבוי של צירים (כבר משבוע 27) היום הציע לי הרופא לחשוב על זירוז בשבוע הבא (אני אהיה 38+3 בערך). האם ייתכן שלמרות שאין "סכנה" רפואית חוות דעתו של הרופא תלקח ברצינות במחלקת היולדות בביה"ח?? האם בלון בד"כ עובד או שאני מכניסה את עצמי להרפתקאת שווא?? לתשובה מהירה אודה
שלום לך, השאלות שאת שואלת הן חשובות והשאלה במקרה כזה צריכה להיות "מה יקרה אם אחכה?". אני מאמינה שלידות שבהן מתערבים, לרוב התערבות גוררת התערבות. בלון לעיתים עוזר ולעיתים לא. אם אינך מעוניינת בזירוז ורוצה לתת ללידה להתחיל ולהתפתח מעצמה כאשר תינוקך מוכן, שאלי את השאלה האמורה ותביני האם קיים סיכון בלחכות.ואם אין סיכון, לטעמי אין התלבטות... לידה קלה ומעצימה! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897