ןרידים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני נמצאת בשבוע ה35 להריוני ובשבועיים האחרונים הבחנתי בורידים בקרסול. האם זו תופעה חולפת או שצריך לעשות משהו בנידון?
אם זה לא כואב, נסי לנוח ולהרים רגליים. רוב הסיכויים שלאחר הלידה הנפיחות תפחת, אך כמובן שאין לדעת. את אוטוטו לקראת הסוף. את יכולה גם לשאול באחד מהפורומים הרפואיים. מאחלת לך המשך היריון תקין ובריא צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
זוהר, נסי לשאול בפורום הריון ולידה של ד"ר יובל - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html וכן בפורום ורידים וכלי דם - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1369,m-Doctors,a-Forums.html רופא וירטואלי, תמיד כדאי שיראה, מה שאי אפשר במסגרת האתר. אהובה