פטרייה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 17 ויש לי פטרייה הרופא נתן לי טבליות וגינליות בשם "פולידין" השתמשתי בהם במשך 7 ימים ,רציתי לדעת אם קיים איזהשהוא סיכון לעובר עקב השימוש בטבליות אלו?
עדי, סביר להניח שאם גינקולוג נתן לך את הטבליות, והוא וודאי יודע שאת בהריון, אז כנראה שזה מותר. בכל אופן, את יכולה לשאול גם את ד"ר יפת יובל בפורום "הריון ולידה" המקצועי השכן, ובכלל - אפשר לפנות למרכז טרטולוגי של משרד הבריאות בטלפון 02-6243669, בעניין תרופות בהריון ובהנקה. הריון בריא, אהובה