גרידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב. אני בת 30, וזהו היה הריון ה-2 שלי, הייתי בשבוע ה-13 וקבלתי דימום, באולטרסאונד התברר שאין דופק לאובר. קבלתי טיפול בכדורים ומאחר מכן מדימום מתמשך גרידה. מה יכולה להיות הסיבה לחוסר דופק וגם למרות שהייתי בשבוע ה-13 האובר התפתח לשבוע ה-10? ומה הסיכויים להכנס להריון שוב? בתודה מראש.
מרינה יקרה, אני מצטערת על החויה שעברת, אך זה קורה שעובר מפסיק להתפתח. אינני רופאה ואני לא יכולה לאבחן את מצבך, אך גם אחרי הפלות וגרידה רוב הנשים מצליחות להרות שוב. בגיל 30 אשה נמצאת בשיא הפריון שלה. מאחלת לך בריאות טובה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
מרינה שלום, אני מצטערת על האובדן שלך:( אני חושבת שזהו בירור שאת צריכה לעשות מול הרופא שלך, יש אחוז מסויים של הריונות המסתיימים כך, לצערי. בחלק מהמקרים נדרשת בדיקה וטיפול ובחלק פשוט כדאי לנסות שוב ולקוות להריון שיסתיים בלידה בריאה. בהצלחה! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman