כאבים בבטן תחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חודשיים וחצי עברתי הפלה טבעית בשבוע9 מאחר והיה שק הריון ריק היום הווסת האחרון 02/03/07 אני ביצעתי בדיקה ביתית זה יצא חיובי אבל אני חשה כאבים חדים לסרוגין בבטן התחתונה אני לא יודעת אים הכאבים האלו זה שיגרתי הוא לא ?
מיטל, האם עשית אולטרה סאונד לאחר ההפלה וראו שגם השיליה יצאה? כי אם לא, הבדיקה עדיין תראה שאת בהיריון. אני יודעת את זה מחברה שבדיוק עברה את אותו תהליך. על כל פנים, רצוי ללכת לבדיקת רופא. מאחלת לך בריאות טובה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
לאחר ההפלה עברתי פעמיים אולטרסאונד והכול היה תקין
מיטל שלום, החששות שלך הם כ"כ מובנים לאור ההפלה:( יש כאבים שיכולים ללוות את תחילת ההריון, אך קשה לי לדעת מה בדיוק את חשה ואם אלו כאבים נורמאליים. אני מציעה שתגשי להיבדק! , גם בשביל להפיג את החששות ולישון טוב יותר. בהצלחה, מאחלת לך שיהיה זה הריון קל ותקין שיסתיים בלידה טובה ובריאה! אמן... טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman