נפילה על הרגל בשבוע 12
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום,אני בשבוע 12 ונפלתי על הרגל היום,הרגל קצת כואבת,השאלה היא האים יש צורך להיבדק אצל רופא בגלל העובר או שבמידה והכל תקין ואין כאבים או התכווציות מיוחדות אין צורך? בברכת חג שמח סיגל
אם את מרגישה בסדר והרגל קצת כואבת מהחבלה, זה לא נעים, אבל לא נורא. אם את חשה משהו שאת מקשרת להיריון, עדיף להיבדק. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
סיגל שלום, איך את מרגישה? אני מאמינה שכבר שכחת מהמכה... המשך הריון בריא וקל טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 www.leida.co.il/talikaufman