חגורת בטן לאחר קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב ילדתי את ביתי הבכורה בניתוח קיסרי לפני כשלושה וחצי חודשים. שמעתי חברות שכדאי לשים חגורת בטן מכיוון שזה מייצב את האזור ל הבטן שקצת מידלדל. האם אפשר לשים מחטב כזה אחרי קיסרי? אם כן, כמה זמן ביום/בשבוע כדאי להיות איתו? תודה רבה
הי ללי, חגורת בטן זה תחתונים גבוהים עם גומי שמחזיקים את שרירי הבטן במקום לתת להם לתמוך בבטן בעצמם. לדעתי, ותרי על "התענוג" כשתוכלי תתחילי להתעמל ולעשות דיאטה. בהצלחה, תמר
ללי שלום, אני מציעה לך לשאול רופא בנושא זה. לא תמיד זה מומלץ, למיטב ידיעתי. חג שמח, אהובה