כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רציתי לדעת ממתי ועד מתי לא מומלץ לקיים יחסים מרגע שנכנסים להריון או שזו סתם קלישאה? תודה
היריון לא צריך למנוע קיום יחסי מין. היריון אינו מחלה, להיפך, זהו שיא הבריאות. תיהני מקיום יחסי מין כל זמן שזה נוח לך. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
שלום, למיטב ידיעתי (אני לא רופאה..), אין המלצה או איסור גורפים לנשים בהריון בנוגע לקיום יחסי מין. בדרך כלל אם ההריון תקין, אין שום בעיה בהריון או ברקע הרפואי שמונעת קיום יחסי מין , אין מניעה. תמיד כדאי, ליתר בטחון, לברר אצל רופא הנשים שלך, אם אכן במקרה שלך אין שום מניעה. איריס
טל שלום, אפשר לקיים יחסי מין כרגיל כל עוד אין מניעה רפואית. חג שמח טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/