מניעת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום ... אני בן 17 וחברתי בת 15 וחצי.. קיימנו יחסי מין לפני תקופה קצרה והקונדום נקרע. השתמשתי בפוסטינור2 יום לאחר קיום יחסי המין כפי שהסביר לי הרוקח. כרגע המחזור של חברתי מאחר ב3 ימים בערך והיא חשה בחילות וסחרחורות. מה עליי לעשות?
עידן, למה אתה צריך לעשות? למה לא חברתך? אתה תמיד נוטל את כל האחריות? ובכל מקרה, על חברתך ללכת מיד (יום ראשון) לרופא שנים ולעשות בדיקת דם. דבר נוסף שאתם יכולים לעשות, זה לקנות מחר בסופרפארם ערכת היריו ולערוך בדיקה ביתית. מאחלת לכם שזו הזעקת שוא. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי