מין האובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם בשבועה 10,6 רופה יכול להגיד בטוח מה מין האובר. לאחר הבדיקת US נאמר לי שזה בן.האם זה וודאי?
היי, בעיקרון עד כמה שידוע לי את מין העובר רואים בדר"כ כבר בבדיקה שקיפות עורפית שמתבצעת בשבוע ה- 12. מהניסיון שלי ומחברות כאשר נאמר שזה בן בדר"כ זה נכון כי את איבר המין הזיכרי ניתן לראות יותר בבירור בכל אופן תוכלי לקבל מידע יותר מפורט על בדיקות האולטרסאונד השונות מה ניתן לראות בכל בדיקה ובאיזה שבוע בכתבה שבאתר בריאות כללית. http://www.clalit.org.il/HE-IL/Family/pregnancy/examination/articles/systems+inspection.htm
לאיריס, בשבוע זה עדיין לא ניתן לקבוע בוודאות. חג שמח טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/