שילשולים בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי,קודם אני חדשה בהריון,יש לי שאלה,אני בשבוע 12 והיום לי פעמים שילשולים,האים עלי להיבדק אצל רופא??.והכי חשוב האים זה משפיע על עוברי?. בברכת חג שמח סיגל
שאלתך לא ברורה. האם מדי פעם יש לך שלשול, או שהיום שלשלת מספר פעמים? רצוי להרבות בשתיה, כדי שלא תתיבשי. אם השלשולים ממשיכים כדאי שתראי רופא. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
סיגל שלום, יכול להיות מהרבה סיבות. אם לא ניפסק גשי לרופא, בינתיים שתי הרבה מים.חשוב שלא תתייבשי ושגופך לא יאבד מינרלים וויטמינים. חג שמח טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/