שיליה נמוכה וטיסה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 27. ביום שבת אכנס לשבוע 28. אתמול הבחנתי בהפרשה חומה כהה- דימום. הופנתי למיון. הרופאה איבחנה שיליה נמוכה. אני אמורה לטוס ביום חמישי הקרוב לתורכיה למשך 3 ימים. האם יש מניעה מלטוס? מה הסיכון? האם זה קשור לטיסה או אן חלילה יקרה משהו? תודה, נועה
נועה, את השאלה לגבי משמעות שיליה נמוכה ולהשלכותיה על טיסה מומלץ לשאול רופא. ובכלל, מנסיוני, כשרופא אומר לך משהו, כדאי לשאול מה המשמעות וההשלכות של אותו ממצא. מאחלת לך המשך היריון מוצלח, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי