בשבוע 7
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב אני בשבוע 7 . בשבועים האחרונים יש לי בחילות קשות טעם רע חומצי בפה.. היום נפסק, כמעט. האם הדבר שכיח? האם אומר משהוא? אגב, האם הבטא מפסיק לקפוץ פי שנים כל יומים בשלב זה ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
גם אני בשבוע 7. גם לי יש בחילות. זה ההריון השני שלי, אז אני יודעת, זה טבעי ובסדר גמור. מה שאולי יעודד אותך... את לא לבד.
שלום לך, ברוכה הבאה! לא אומר כלום. מה שתיארת זה תופעת בחילות וצרבות שמאפיינת לפעמים את תקופת ההריון, כל אחת חווה זאת אחרת. למה מטריד אותך רמת הבטא? חג שמח טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/