הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אשתי ערכה אתמול ניקיון לפסח באופן יסודי והיא בחודש החמישי להריונה. הניקיון כלל שפשוף קירות עם מגע של אקונומיקה בידיים וריח באויר. היום בעבודה אמרו לה שזה מאוד טיפשי מצידה לעשות כן, כי היא סיכנה את העובר בגלל האקונומיקה. האם זה נכון? או שיש לנו ממה לחשוש? אשתי מאוד נבהלה. אשמח לתשובה
שלום אמיר, טוב שרשמת את השאלה גם בפורום המקצועי של ד"ר יפת יובל, ו אם תעשה שם 'חיפוש בפורום זה' (החלון השחור) לפי - אקונומיקה - תמצא שם כמה הודעות קודמות שלו, ואני חושבת שהן יכולות להרגיע. אפשר לשאול גם במרכז טרטולוגי של משרד הבריאות בטלפון 02-6243669 כל טוב, אהובה