כאבי גב
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי, האם זה הגיוני שכבר בשבוע 8 יהיו כאבי גב תחתון?? תודה, מאיה
כאבי הגב הם לא בהכרח מההיריון, זה יכול להיות גם מסיבות אחרות. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
מאיה שלום, צביה צודקת, אך זה בהחלט יכול להיות מההריון. לכי רק עם נעליים נוחות(לא נעליי עקב וכד'), המנעי מנשיאת דברים כבדים,שימי לב לפעילויות במהלך היום שמקשות עלייך ונסי להימנע מהן(שטיפת כלים, למשל) תרגישי טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman