שחלות פוליציסטיות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבדיקה אצל רופא נשים נאמר לי שיש לי שחלות פוליציסטיות, זה אחרי 4 חודשים בלי מחזור. המחזור שלי לא היה סדיר אף פעם. נערכה לי בדיקה מקיפה. הפעם האחרונה שקיבלתי מחזור הייתה בינואר, וכשלקחתי גלולות היה לי מחזור סדיר. אני מפחדת שלא אוכל להיכנס להיריון. מה עושים... אני לא רוצה גלולות (אין לי סיבה) ולא מוכנה לקבל זריקות וכו'
שירן, אין כאן רופא בפורום שיכול לבדוק ולהגיד לך מה בדיוק אפשר לעשות במקרה שלך. בכל אופן יש מאמר של פרופ' זיידמן, (מנהל פורום פריון האשה, בדוקטורס) בנושא שחלות פוליציסטיות, הנה - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=16 שבת שלום