לפני לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 39, אתמול הרופא עשה לי סטריפינג ואמר כי עד סוף השבוע הוא צופה לידה. יש לי צירים לא סדירים. מאז הסטריפינג החלו הפרשות דמיות בצבע בהיר ולעיתים גם כאלו בצבע חום-שחור. היום בבוקר השתחרר הפקק הרירי אך עדיין יש לי הפרשות דמיות בהירות. האם נשמע תקין או שעליי לפנות לבית חולים? (הרופא אמר לפנות רק אם נראה כמו מחזור אך זה לא נראה כך) תודה.
שלום דיני, אני ממליצה לעבור את הלילה ולראות מה קורה. אולי הצירים יהיו סדירים יותר. ואולי מחר ללכת להיבדק שוב. שתהיה לידה קלה ובטוחה, צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
תודה על תשובתך. רציתי לשאול לאורך כמה זמן הגיוני לראות הפרשות דמיות בהירות לאחר סטריפינג?