דופק באולטרסאונד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הייתי אתמול אצל הרופא. הוא ראה באולטרסאונד שק הריון אך ללא דופק. מאיזה שבוע מתחילים לראות את הדופק? עליי לציין שהמחזור האחרון שלי היה ב22 לינואר אך הרופא אמר שאני צריכה לספור מיום הביוץ שכנראה היה מאוד מאוחר ואני לא יודעת בדיוק מתי הוא היה.
נועה שלום, ספירת שבועות ההריון מתבצעת מיום המחזור הראשון של המחזור האחרון שהיה. התחלת כבר שבוע 8 לפי התאריכים שנתת , סביב שבוע זה כבר ניתן לצפות בדופק בUS. מה הוא אמר לך לגבי בדיקת US נוספת? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman
הרופא אמר שאני אבוא בשבוע הבא- שאז כבר יראו דופק. מכיוון שיום הביוץ שלי מאוחר מאוד- הוא אמר שלא נספור מהיום של המחזור.