נסיון כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
טלי שלום בעלי ואני מנסים להכנס להריון כבר מס' שבועות... במהלך התקופה בעלי גם מספק את עצמו ע"י אונננות. רציתי לשאול האם דבר זה מוריד את הסיכוי להכנס להריון או שאין לכך כל השפעה.
דפנה שלום, חלון ההזדמנויות בחודש הוא קטן מאד, והוא מתרחש סביב מועד הביוץ. אני ממליצה בינתיים ליהנות ממין טוב מחיזוק הקשר הזוגי. אם לאחר שנה לא תצליחו להרות, אולי אז כדאי יהיה ללכת לבדיקות. כרגע, תנו לטבע לעשות את שלו. ובאשר לאוננות, אין שום בעיה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי