קירבה משפחתית
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, חברי ואני גילנו שסבתו וסבתי היו בנות דודות. האם זו קרבה שעלולה להשפיע ולגרום לבעיות אצל הילדים? האם יש צורך בבדיקות גנטיות? תודה, רוני.
רוני, אין בפורום זה מומחה לגנטיקה. תנסי לשאול בפורום גנטיקה באתר משרד הבריאות, ובמקביל תנסי לברר דרך רופא הנשים שלך , - http://www.health.gov.il/forums/forum.asp?cid=25&fid=14 אהובה
רוני שלום, אתם חייבים לגשת להתייעצות עם רופא גניטיקאי! הוא ימפה את הקשר המשפחתי, ויאמר לכם בדיוק מה הם הסיכונים. קרבה משפחתית בהחלט מעלה את הסיכון למומים ומחלות מולדות. בברכה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman