הפלה טבעית או הריון ?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בדילמה קשה. וסת אחרונה 13.2.07 עברתי טיפול בגונל f והשבחה בתאריך 24.2.07. בדיקת שתן בתאריך 13.3.07 הראתה הריון. לצערי החל מ - 17.3.07 אני עם הפרשה חומה שנראת כקדם וסת ועם כאבי זרימה ברגלים. בתאריך 18.3 תוצאות בדיקת הדם הראו : בטה - 116, פרוגסטורון - 44. האם תוכלו לומר לי מה זה אומר ? הפלה טבעית או תוצאות של הריון בתחילתו ? האם להמשיך לקחת חומצה פולית או שזה מגוחך ? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
נעמה שלום, התייעצי עם הרופא שלך. מחזיקה לך אצבעות טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897