שאלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום האם בזמן הריון אפשר ללכת לטיפול פנים אצל קוסמטיקאית?האם יש צורך להזהר מחומרים מסויימים? תודה
נראה לי שלא צריכה להיות בעיה. כדאי לידע את הקוסמטיקאית בדבר ההיריון, כך שתבחר חומרים טבעיים שבטוחים לשימוש. ניקוי גבות, עיסוי פנים רק יגרמו עונג. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי
טל שלום, אין בעיה לעשות טיפול קוסמטי רק ליידע את הקוסמטיקאית על ההריון. טיפול מהנה טלי קאופמן מדריכת הכנה לללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman