כתבה מלחיצה- רוצה משהו מרגיע
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
http://www.doctors.co.il/xID-5566,xCT-12,m-Doctors,a-Article.html הכתבה מדברת על כך שיתכנו מחלות מאוד קשות שיגרמו למוות העובר שייוולד ואין דרך לבדוק זאת בהיריון. הכצעקתה? אני בהיריון ראשון וזה גורם לי לצמרמורת והרגשה לא נעימה.
הריונית יקרה, אני מאד ממליצה לא לקרא כתבות מסוג זה. זה לא מוסיף שום דבר לביטחון האישי שלך. במקום זאת, קראי ספרים על התפתחות היריון, על התכוננות ללידה ועוד. תמיד, אבל תמיד יש כתבות מהסוג הזה. היריון הוא מסע שאנחנו יודעות רק מתי הוא מתחיל, ואנחנו תמיד מקוות לטוב. כל היתר הוא בידי כוחות שאין לנו שליטה עליהם. אני אפילו לא מוכנה לקרא את הכתבה הזאת. מה זה יוסיף לי? ברכי כל בוקר שאת בריאה ומרגישה טוב, ברכי כל ערב על היום הנפלא שעבר. מאחלת לך המשך היריון בריא ותקין צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי