התקררות בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן, מזה כשבועיים (בא והולך) אני מקוררת עם שיעול, נזלת וקצת כאב גרון, ללא חום. אני בשבוע ה-13 להריוני ועשיתי בדיקות דם כלליות לפני שבוע והכל בסדר. שתי שאלות בבקשה: האם כדאי לבדוק cmv ? או כל בדיקה אחרת? הרוקח המליץ על תרופה הומאופתית שנקראת R45 מוכר לכן? כדאי לי לקחת? המון תודה, עדי.
שלום עדי, לכאב גרון אני ממליצה להכין 1/2 כפית מלח בישול בכוס מים רתוחים ולגרגר מספר פעמים ביום. לנזלת: 1/4 כפית מלח בכוס מים רתוחים. אם את יכולה להזליף לאף זה מצויין, ואם זה לא נעים לך, את יכולה לטבול קיסם אוזניים במי המלח ולמרוח בתוך האף מספר פעמים ביום. מי המלח מחזקים את רירית האף ו"משחררים" את האף. לגבי השיעול: האם השיעור יבש או עם ליחה? בהתאם לתשובתך אתן א המלצתי. מאחלת לך בריאות והמשך היריון תקין צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת בפרחי באך וברייקי