בדיקת אולטרסאונד ראשונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום היום עשיתיבדיקת אולטרסאונד ראשונה הווסת האחרונה שלי היתה ב- 22.1 ועשיתי בדיקת דם ב- 28.2 יצא לי 403 היום עשיתי את הבדיקה והרופאה אמרה שרואים שק אבל הוא ממש קטן האם זה תקין ומה זה אומר ? היא שלחה אותילעשות שוב בדיקת דם לראות אם ההורמון עולה או מתחיל לרדת
לימור שלום, שק קטן מהנורמה? מהממוצע? שאלתך לא כ"כ ברורה לי ): בבקשה! אם משהו לא ברור- צריך פשוט לשאול את הרופא במקום! ולא לפתח חששות בבית. אם הורמון ההריון קטן במקום לגדול בשבועות הראשונים זה מעיד על כך שההריון לא התפתח. מקווה שהכל יהיה תקין. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman