דימום בהריון צעיר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בשבוע האחרון לאחר קיום יחסי מין דיממתי קלות (ללא כל כאב) וכתוצאה מכך גיליתי שאני בשבוע הרביעי להריון. איני מתגוררת בארץ ובשל כך אשמח אם תוכלו לייעץ לי: גניקולוגית מקומית היא המליצה על הפסקת קיום יחסי מין למשך שבועיים ומתן תרופה למשך שבועיים מסוג Duphaston עד לבדיקת האולטרסאונד הבאה . האם ע"פ התיאור הנ"ל כדאי ליטול את התרופה? מה המלצתך?
לקריאה נוספת והעמקה
עדי שלום, מזל טוב! פני לפורום הרפואי שלנו. בהצלחה והריון מקסים שיהיה לכם! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/