האם זה הריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בשבועיים האחרונים מאחר לי הווסת, דבר חריג אצלי מכוון שבדרך כלל הוא סדיר. כמו כן החלתי לחוש סימנים של הריון כגון: בחילות, כאבים בחזה ועייפות ועם זאת סימני המחזור לא הגיעו. עשיתי בדיקת הריון ביתית לפני כשבוע והתוצאה שהתקבלה הייתה שלילית. היום עשיתי בדיקת הריון בקופת החולים אך לא ניתנה לי תשובה ודאית והתבקשתי לחזור לבדיקה נוספת במידה ולא אקבל מחזור בתוך שבוע ימים. הבעיה היא שהלחץ הורג אותי ואינני רגועה משום שאני רוצה לדעת את התשובה. מה את מציעה לי לעשות ומה דעתך הרפואית בעניין?
שרון שלום, נשמע כמו הריון... נסי לעשות שוב בדיקה בייתית כיוון שעבר שבוע. בהצלחה! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman