אמצעי מניעה אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 41 לפני 3 חודשים ילדתי בת (לידה ראשונה), אני סובלת מאפילפסיה ונוטלת למיקטל ולכן איני יכולה להשתמש בגלולות / מדבקה כאמצעי מניעה, היות ואני רוצה להשתמש באמצעי מניעה לטווח קצר עד 1/2 שנה רציתי לדעת אלו אפשרויות עומדות לפני, ובנוסף מה זה טבעת חודשית וספוג המשמשים כאמצעי מניעה?
מיכל, מזל טוב!!! לדעתי, למשך חצי שנה, אפשר בהחלט להשתמש בקונדומים. לתקופה כל כך קצרה לא בטוח ששווה "להשקיע" באמצעים מתוחכמים יותר. שיהיה בהצלחה. צביה רן מטפלת הוליסטית מוסמכת
מיכל שלום ומזל טוב! אני בדעה של צביה, לתקופה כ"כ קצרה, קונדומים. לגבי הטבעת והספוגיות, לא מכירה. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman