מין העובר בשקיפות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתחילת שבוע 13 ביצעתי שקיפות והרופא אמר לי שיש לי 80 אחוז בת. עד כמה אפשר לסמוך על אמירה זו? אשמח עם מישהי תחלוק מניסיונה או מהידע שלה. תודה ושבוע טוב.
להריוניתצ לא מנסיון אלא מידע - ככל שמאוחר יותר כך יש אמינות רבה יותר לבדיקה. את התשובה האמינה ביותר תקבלי בלידה עצמה ...:-) ומה שהכי חשוב - שיהיה עובר בריא וההריון קל ובריא !! ע
בהחלט שניתן לדעת מניסיון, בהצלחה ושיהיה הכי טוב
הריונית יקרה, לא ניתן לדעת, כמו שהרופא ציין במאה אחוז בשלב הזה. יש העדפה מסויימת? :)) יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman