מחזור ב22/1
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
המחזור האחרון שלי היה ב22/1. עשיתי מעקב זקיקים שתוצאתו היתה שאין לי ביוץ החודש ובכל זאת, בדרך נס, אני בהריון, בהתחלה מאוד.. באיזה שבוע אני? האם אני צריכה לספור מהתאריך של המחזור או מזמן ההפריה? האולטרא סאונד שלי רק עוד שבועיים (הרופא אמר שלא כדאי לבוא לפני כי זה מוקדם מידי)...
את הווסת האחרונה שלי קיבלתי בדיוק בתאריך שלך התברר לי שאני בהריון ואני ככל הנראה שבוע 8 לפי החישובים ואת התור לאולטרא-סאונד קבעתי למחר גם את יכולה לקבוע לא צריכה ליהיות בעיה