כאבים בבטן התחתונה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בוקר טוב פעם ראשונה שלי כאן.. אז ככה: אני בת 28 +תינוקת בת 8.5 חודשים, אני מניקה וטרם קיבלתי מחזור. אני רוצה הריון נוסף ולא משתמשת באמצעי מניעה. בשבוע וחצי האחרון התחלתי להרגיש כאבים קטנים בבטן התחתונה כאלו שהולכים וחוזרים..כמו כאבי מחזור קטנטנים...לחץ כזה...לקראת הערב בעיקר.. מה זה??האם זה תחילתו של היריון או בואו של המחזור?? אגב- עוד לא עשיתי בדקית הריון..אני צריכה לעשות, אבל אמרתי שקודם אתייעץ פה. תודה רבה יום נפלא ופורים שמח
שלום לאורחת, לא נראה לי שמישהו יכול לנחש אם זהמ סימן לתחילת הריון או למשהו אחר. הכל יכול להיות..... שיהיה בהצלחה !
שלום לך וברוכה הבאה!!! איזה יופי שאת מניקה !!!! זה יכול להיות או הריון או ביוץ או המחזור, קשה לאמר בוודאות. נסי לעשות בדיקת הריון בייתית- מה יש להפסיד??? בהצלחה ועדכני אותנו טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman