דלקת חריפה בלשון וגרון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לאישתי אשר בחודש השישה עשר להריונה דלקת גרון ולשון חריפים . מאחר שלא ניתן להשתמש בחומרים הרגילים רציתי להתייעץ בקשר לטיפול/תרופה מומלצת . תודה מראש רוניי
אפשר לנסות: 1/2 כפית מלח בישול בכוס מים רתוחים, לגרגר מספר פעמים ביום. מאחלת לכם החלמה, צביה רן מטפלת הוליסטית
לרוני, כשיש דלקת חריפה בגרון ובלשון, הפורום באינטרנט , לדעתי, לא יכול להחליף בדיקת רופא. רופא יוכל לומר לכם האם ולאיזה טיפול היא זקוקה. אתה יכול לשאול גם את ד"ר יובל בפורום הריון ולידה השכן, המקצועי .! שבת שלום ותרגישו טוב, איריס