חום בהייון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מהן הסכנות של חום גבוה בתחילת היריון? מה נחשב חום גבוה? מה כדאי לעשות כאשר אקמול לא עוזר במיוחד?
שלום, בפורום זה אין רופא. בשאלה לגבי סיכונים של חום גבוה בתחילת הריון, תשאלי את ד"ר יובל בפורום הריון ולידה המקצועי. חשוב גם מה יש בנוסף לחום. למיטב ידיעתי, חום גבוה אינו מספר מדוייק ממש, ולגבי הורדת החום זה תלוי גם מה המצב הכללי של החולה, ממה היא עוד סובלת וכדו'. בכל מקרה, אם את מדברת על מקרה ממשי, יש להתייעץ עם רופא, ואם יש צורך להוריד חום ותרופה אחת לא ממש עוזרת, הרופא יגיד לך איזו תרופה אחרת לקחת. איריס