מי שפיר בשבוע 32
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ד"ר שלום רב לאחר סקירה מורחבת התגלה VSD לעובר לאחר אקו לב התברר שהוא לא מזיק אך בהמלצת יועץ גנטי הופנתי למי שפיר כמו כן הומלץ לבצע זריקה להבשלת ראות לחשש מלידה מוקדמת פרופסור אשר אמור לבצע את מי שפיר לא מוכן לעשות את הזריקה להבשלה בטענה שזה מסוכן ואין צורך ממשי בכך השאלה היא האם לבצע או לא את הזריקה להבשלת ריאות אודה לתשובתך מאחר ומי שפיר הם בשבוע הבא תודה
דנה, בפורום זה אין רופא. רופא יש כאן - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-1321,m-Doctors,a-Forums.html וגם כאן - - http://www.doctors.co.il/xFF-List,xFI-255,m-Doctors,a-Forums.html כל טוב