שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רציתי לדעת האם מותר בהריון להרכיב עדשות מגע? והאם בדר"כ בשבוע ה-20 יש כבר בטן?אני עורכת ארוע ורציתי לדעת אם להקדים אותו. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
טל שלום, לגבי הבטן- מאוד אינידיבידואלי- אבל לרוב בשבוע 20 כבר יש איזו "גבעונת" לפחות אם לא ממש בטן שאינה משתמעת לשתי פנים :) אני לא יודעת איזה ארוע את עורכת (חתונה??), אבל בטן הריונית זה דבר מדהים! ויש בגדים מטריפים את תוכלי להראות מקסים בארוע עם בטן!תשוויצי בה! יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman