יחסי מין ושרירן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני כרגע בשבוע 35+4 בשבוע 34 לאחר כאבים מאד חזקים אובחן אצלי שרירן בדופן ימין בבטן והיו לי גם צירים שעברו רק לאחר עירוי נוזלים, בבדיקה שעברתי היתה פתיחה של 1 ס"מ ומחיקה של 50% מאז אנחנו נמנעים מלקיים יחסי מין, השאלה אם זה נכון ? האם יש סכנה בזה? יכול להיות שעכשיו אין פתיחה בכלל, כלומר זה חזר למצב המקורי? ומה בעניין המחיקה היא נשארת אותו דבר?
אוליביה שלום, במידה ויש איסור לקיים יחסי מין הרופא מציין זאת בפירוש. צרי עימו קשר טלפוני או גשי אליו שוב והתייעצי, חבל שאתם נמנעים מלקיים יחסים ללא סיבה. במידה ויש עניין הדדי זה מצויין , גם נפשית וגם פיזית. האם את בשמירה? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman