הפלות חוזרות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נישאתי לפני כשנתיים מאז היו לי 3 הפלות בשבוע 8, כעת גילו שיש אולי בעיה בקרישת הדם, מה זה אומר? ומה הטיפול? האם יש לי סיכוי? תודה
ליעל - בפורום זה אין רופא ! אני מציעה לך לבקש הסבר מפורט מהרופא המטפל שלך. האפשרות של בעיה בקרישת הדם מוזכרת כאן : מידע באתר של בית החולים "שיבא" - http://www.nashim.sheba.co.il/26/ מדברי פרופ' זיידמן - (יש לו פורום פריון האשה כאן בדוקטורס ואת יכולה לשאול גם אותו) http://www.baby4u.co.il/articles/?id=3 כתבה נוספת בנושא: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2671115,00.html בהצלחה!