קורס הכנה ללידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אשמח לשמוע תגובות ומשובים על קורס הכנה ללידה ב - "ליס", תל השומר ובמרכז "דולה" בגבעתיים
לקריאה נוספת והעמקה
אורית שלום, קודם כל אני שמחה שהחלטתם להכין עצמכם ללידה, מאוד חשוב!!!! קורסים בבית החולים שונים במעט מקורסים הנערכים מחוץ להם. בקורס בביה"ח לא תמיד ייפתחו בפנייך את כל האופציות העומדות לרשותך כיולדת ואילו דברים את יכולה לבקש/לדרוש. וכן לרוב כמות המשתתפים גדולה ופחות אינטימית. בהצלחה ולידה קלה! טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman