קרמים נגד סימני מתיחה, מישהי מכירה??
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי בנות, האם מישהי מכירה את הקרמים של שילב, לתקופת ההריון, נגד סימני מתיחה? יש להם קרם וספריי. האם מישהי יודעת מה יותר יעיל? תודה.
מכירה קרם על בסיס של שמנים ארומתיים, אשר מוכנים ע"י מומחה. תוכלי לפנות אלי במייל. צביה רן מטפלת הוליסטית
ענת שלום, יש היום כ"כ הרבה קרמים ושמנים ב"שוק" שקשה לעקוב. אני יודעת של"וולדה" שנמכרים בפארמים ובבתי מרקחת יש מוצרים מעולים ולאחרונה הם מפיצים שמן להריון. יום נעים טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman