זרימת דם שליה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אם זרימת הדם בשליה לא הייתה תקינה בסוף ההריון ונולדה ילדה עם משקל 2 קילו מה עלולות להיות ההשלכות על התינוקת נכון לעכשיו אינה אוכלת טוב
לקריאה נוספת והעמקה
מזל טוב!
עדי שלום ומזל טוב, לגבי ההשלכות- פני לרופא ילדים. מה ז"א לא אוכלת טוב? את מניקה? איך היציאות שלה? האם היא רגועה? אפטית? תני לי תאור מפורט יותר בכדי שאוכל לנסות לסייע. חשוב מאוד ודחוף כי תינוקת שלא אוכלת זה לא מצב טוב היא עלולה להתייבש. לכן חשוב לי לדעת מה גורם לך לאמר את זה. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman/