זריקת אנטי D
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בשבוע ה- 8 להריוני הראשון. לפני כמס' ימים ביקרתי אצל רופא נשים והוא מסר לי כי יש לי סוג דם -A (כלומר ה- RH שלי שלילי). הוא בקש ממני לבדוק מה סוג דמו של בעלי ועפ"י כך לבצע זריקת אנטי D. הוא אמר שלי שבמידה ולבעלי יש סוג דם שלילי אני יכולה לוותר על הזריקה ובמידה והוא חיובי אני צריכה לבצע אותה. רציתי לשאול האם ללא קשר לסוג דמו של בעלי אני צריכה לבצע את החיסון (מכיוון שה-RH שלי שלילי)?? והאם אני צריכה לבצע את החיסון כבר בשבוע ה-8 ומדוע? אודה לתשובתכם. גלית
גלית שלום, לא מומחית בנושא, אך למיטב ידיעתי - אם לבעלך גם RH שלילי זה אומר שלעובר גם RH מינוס(שלילי). אם יש לו RH חיובי לא בטוח אם העובר הוא חיובי או שלילי. יום טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה 054-6377897 http://www.leida.co.il/talikaufman