הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עכשיו עשיתי בדיקת הריון ויצאה חיובית , ואני ממש בלחץ. כי לפני 5 ימים עשיתי צילום רנטגן למשהו אחר ואני ממש פוחדת מישהו יכול לענות לי בבקשה מה אני עושה ?
רובי שלום ובשעה טובה! אני מציעה לך להתייעץ עם הרופא שלך. אפשר בנוסף, להתקשר למכון טרטולוגי 02-6243669 ולמסור את כל הפרטים כמו למשל תאריך ביצוע הצילום, תאריך וסת אחרונה, לציין באיזה צילום בדיוק מדובר.
יש מרכזים טרטולוגים נוספים, פרטים תמצאי בריבוע ה-enter בצד שמאל של העמוד. תוכלי לשאול גם את ד"ר יובל בפורום המקצועי השכן "הריון ולידה"