ניתוח קיסרי אלקטיבי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, אני בשבוע 30 בהריון שני, אחרי ניתוח קיסרי שלא מבחירתי, ואחרי 19 שעות צירים וזירוזים שלא הצליחו, בקיצור מתה מפחד לעבור את זה שוב וחושבת ברצינות לקבוע הפעם תור לקיסרי למרות כל הסיכונים. נורא צריכה את דעתכם ונסיונכם...
מיטל שלום, לא בטוחה שהבנתי, תוכלי לפרט יותר על הלידה הראשונה ומה היו הגורמים לכך שהלידה הסתיימה בקיסרי? טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897
מיטל, אין הריון אחד דומה למשנהו ואין לידה אחת דומה לקודמתה, אפילו אצל אותה אשה. יש לך עוד די הרבה זמן. תיהני מההריון, תני לזמן לעשות את שלו, כשיתקרב הזמן התייעצי עם הרופא שלך. ובינתיים, מצאי מטפל/ת שיעזור לך להתמודד עם הפחדים. אשמח לעזור ביעוץ. צביה רן מטפלת הוליסטית