בדיקת דם חיובי - שתי בדיקות ביתיות שליליות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, עשיתי שתי בדיקות ביתיות ( ע"פ ההוראות ) וקיבלתי תשובה שלילית לאחר איחור המחזור של חודש עשיתי בדיקת דם ויצא חיובי (10,000 ) האם יכול להיות שיש אצלי בעיה ? קבעו לי תור לרופא רק לעוד שבוע וחצי ( לפי התאריכים אני בשבוע ה 9 ) האם זה יכול להיות בעיה ? תודה נ.ב. לא יודעת האם זה משנה אבל זה הריון שני
עקרונית, בדיקת דם לאבחון הריון נחשבת אמינה יותר לעומת הבדיקות הביתיות. שיהיה בהצלחה !
שלום לך!! בהריון הקודם היה לי אותו דבר (בדיקת דם חיובית,לאומת 2 בדיקות ביתיות שליליות) הכל היה בסדר. בהצלחה!!!
דנה שלום, בדיקת דם הנה יותר אמינה מבדיקות שתן ביתיות. בהצלחה טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897