מצב חרום בהריון -דחוף דחוף דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אודה לתשובתך מה אפשר לעשות במצב שאשה בהריון בחודש השישי שסובלת מליחה מרובה מאוד עד שהליחה גורמת לה לחוסר אוירוהיא עלולה להחנק ,איך אפשר לעזור לה, הרי במצב רגיל ,אפשר ללחוץ על הבטן ולהוציא מה שגורם לחנק אבל לאשה בהריון לא ניתן ללחוץ על הבטן או הסערפת מאחר זה עלול לפגוע בולד. אודה לתשובתכם הדחופה אי ניתן להציל את האם ואת העובר בדקות הקשות האלה?
אני מקוה שבינתיים הגעתם לרופא. מאחלת לכם בריאות טובה, והמשך הריון תקין צביה רן מטפלת הוליסטית
ולא לפורום מקווה שאתם מרגישים טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897