דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני פניתי לעזרה מקצועית אבל זה לא עזר לי טיפלטי ברדיולה וויטמיןb וזה עזר לי לצאת מהמצב הקשה שהיתי בו. אולי פשוט צריך לעבור זמן
אני רוצה להבין. את אומרת שרדיולה וויטמין B עזרו לך לצאת מהמצב הקשה. אם כך, מה קורה עכשיו? באיזה מצב את? האם את מקבלת טיפול? צביה רן מטפלת הוליסטית
אליני יקרה, את חייבת לשלב טיפול שיחתי עם אשת מקצוע /קבוצת תמיכה. אני לא יודעת באיזה מצב את כעת , אבל לעיתים העזרה החיצונית היא שעושה את ההבדל. חישבי גם על תינוקך שזקוק לאמא בריאה. תרגישו טוב טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897