דיכאון אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
עברתי דיכאון אחרי לידה ואני מתקשה לחזור לעצמי אני צריכה עזרה
מומלץ ביותר לקבל עזרה מקצועית. אשמח לעזור בבחירת מטפל. תוכלי לפנות אלי ישירות במייל. צביה רן מטפלת הוליסטית
אליני שלום, חשוב מאוד שאת מודעת ומבקשת עזרה, חשוב שתדעי שאת לא לבד ונשים רבות עוברות תקופה של דכאון לאחר הלידה, באם תטפלי בעצמך זה יחלוף. את יכולה לפנות אליי למייל, או לנייד, אנסה להפנות אותך. או להתקשר לארגון ניצה- חפשי באינטרנט. טלי קאופמן מדריכת הכנה ללידה קורסים לפרטיים ובקבוצות 054-6377897 [email protected] מדריכת הכנה ללידה