רדוקטיל והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני לוקחת כבר כמה חודשים רדוקטיל (15 מ"ג) ונהנית ממנו מאוד. (בלי תופעות לוואי, יורדת בהדרגה יפה מאוד). הכל בליווי של דיאטנית מקופ"ח. אני רוצה להפסיק למנוע הריון בקרוב, אבל לא רוצה להפסיק את הדיאטה, ואת ההשפעה של הרדוקטיל (הירידה הדרסטית בתאבון המוגזם שהיה לי קודם). האם אפשר להמשיך לקחת רדוקטיל גם בהריון?
רחלי, אין רופא כאן בפורום, ומהמידע שתקראי בהמשך אפשר להבין שזו תרופה אסורה בהריון ועוד פרטים... ____ קראי כאן - http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=341 ואזהרות - http://www.infomed.co.il/drug3.asp?dID=341 התייעצי עם הרופא שלך !