דחוף! וסת כבר 15 ימים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
ילדתי לפני שלושה וחצי חודשים. אחרי כחודש היה משהו שנראה כמו וסת, ואז חודשיים לא קיבלתי וסת. הלכתי לרופא בגלל כאבים והוא אמר לי שאני אחרי ביוץ. באותו ביקור הוא נתן לי כדורים "לזרז" את הוסת. לקחתי את הכדורים 4 ימים מתוך ה- 5 ימים שהוא רשם לי כי לא הרגשתי טוב. כעבור 3 ימים קיבלתי וסת ומאז------ כבר 15 !!!! יום יש לי דימום רגיל של וסת שלא!!!! הולך ונחלש. מה לעשות? האם זה נורמלי? (אגב, ביום שקבלתי את המחזור התחלתי לקחת גלולות) אודה על תשובה מהירה.
חזרי לרופא שלך במהירות האפשרית. מאחלת לך רק בריאות. צביה רן מטפלת הוליסטית