תוצאות בדיקת המסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן, אישתי המתוקה קיבלה את תוצאות בדיקת המסת הסוכר 146 שגבוהה מהנדרש, מעבר לבדיקות הנוספות , מה תכלס הסיפור ? מה המשמעות לאם ולעובר!בטווח הזמן הקרוב, בינוני ורחוק. לא המלצות טכניות אלא שורות תחתונות בבקשה.
שלום לאב שבדרך, האם בדיקת העמסת הסוכר היתה של 50 גר' או 100 גר'? במידה ותוצאה זו היתה בהעמסת סוכר 50 גר', אשתך תדרש לחזור על הבדיקה , אך הפעם עם 100 גר' סוכר, כשאת הבדיקה הזו, בניגוד לראשונה , מבצעים בצום. בדיקות אלו מאתרות סוכרת הריונית. אם אכן התשובה חיובית אשתך תהיה בדיאטה מיוחדת שתכלול פחות סוכרים לפי המלצת דיאטנית. במקרים חמורים בלבד האשה מקבלת גם אינסולין. בהצלחה בהמשך הדרך, אורית, מדריכת הכנה ללידה.